Skip Navigation Linksبه پخش > فارسی > درباره ما > همایش و سمینارها

 

 Conferences

 
  
  
  
چهارمین کنفرانس صنعت پخش کشور در روزهای پنجم و ششم شهریور ماه با رویکرد توسعه و توانمندسازی شرکت های پخش و با هدف بهبود ساختار نظام توزیع در کشور، با حضور شرکت به پخش به عنوان یکی از حامیان کنفرانس مذکور، در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد، برگزار گردید .
شرکت به پخش، با ملحوظ نمودن نقش مهم خود در تکمیل زنجیره توزیع کالا، حضور پر رنگ خود را در این کنفرانس به ثبت رسانید .
شرکت به پخش برای چهارمین سال متوالی با هدف ارتباط نزدیک و مستمر با مشتریان و نیز به منظور گسترش و توسعه سهم بازار خود و آگاهی از فعالیتهای بازاریابی رقبا و نیز ایجاد مراودات با آنها، در صنعت مذکور، در این کنفرانس حضور یافت.
لینک مرتبط یا تصویر:
تاریخ ایجاد: 2017/09/02 09:12 ق.ظ
  
لینک مرتبط یا تصویر:
تاریخ ایجاد: 2017/01/28 10:45 ق.ظ
  
جایگاه شرکت به پخش در میان صد شرکت برتر


مراسم نوزدهمین سال رتبه‌بندي شركت‌های برتر ايران (رتبه بندیIMI-100) توسط سازمان مديريت صنعتی و مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر با حمایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در تاریخ 4بهمن 1395در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید .
در این همایش ، ضمن اعلام نتایج رتبه بندی شرکت‌ها ، سیاست‌های صنعتی و اقتصادی کشور توسط مقامات مربوطه در جمع دست‌اندرکاران اقتصادی و صنعتی بیان گردید.
همچنین، بر اساس روند رشد شرکت های برتر طی 4 سال اخیر، از بین 100 شرکت برتر به 10 شرکت‌به عنوان » شرکت‌های پیشرو«  تندیس اهدا شد و از » شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع« ، » شرکت‌های برتر صادرات‌گرا « ، » شرکت‌های اول در گروه‌های صنعتی « و شرکت‌های برتر در سایر شاخص‌ها تقدیر شد .
آقای دکتر محمّدعلی محمّدی ( مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ) به چگونگی انجام رتبه بندی شرکت های برتر ایران برای نوزدهمین سال متوالی ( از سال 1377 تاکنون ) اشاره نمودند .
ایشان شاخص های اندازه و رشد شرکت / سودآوری و عملکرد / بهره وری / صادرات / نقدینگی / بدهی و شاخص بازار را به عنوان شاخص های رتبه بندی برشمردند .
در ادامه 5 شرکت اول ایران و جهان به شرح ذیل مورد مقایسه قرار گرفت :
5 شرکت اول ایران :                                                                                5 شرکت اول جهان :
 بانك ملي ايران  - هلدينگ                                                                                   Wal-Mart Stores                                 
 شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس  - هلدينگ                                                             State Grid 
 بانك ملت - هلدينگ                                                                          China National Petroleum          
 شركت سرمايه گذاري غدير - هلدينگ                                                                    Sinopec Group          
 شركت ايران خودرو  - هلدينگ                                                                         Royal Dutch Shell

جناب آقای مجید درویش ( دبیر همایش ) و مدیر مرکز رتبه بندی سازمان مدیریت به رتبه بندی 500 شرکت برتر از مجموع 900 شرکت در دسته های صدتایی و به نکات مهم ذیل اشاره نمودند :
جمع فروش صد شركت برتر 560،503 ميليارد تومان می باشد که نسبت به سال قبل از آن 4/0% رشد داشته است . فروش اولین شرکت 36،465 میلیارد تومان و فروش صدمین شركت 1،014 میلیارد تومان و فروش صدمین شركت سال قبل را 930 میلیارد تومان عنوان نمودند که براي ورود به جمع صد شركت 9% رشد  داشته است . 
در ادامه آقای دکتر منصور معظمی ، معاون وزیر صنعت ، معدن ، تجارت در بیاناتشان با اشاره به طرح اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظّم رهبری ، نقش مدیران را اجرای سیاست های رهبری برشمردند و با تأکید بر مزیت رقابتی و تحولات سریع جهان ، پاسخگویی مناسب مدیران به تحوّلات را جهت موفقیّت در بازدهی بنگاه ها مهم قلمداد نمودند .
در خاتمه از شرکت های برتر تقدیر به عمل آمد .
لینک مرتبط یا تصویر:
تاریخ ایجاد: 2017/01/28 09:24 ق.ظ
  
" سومین کنفرانس صنعت پخش ایران " در سوم و چهارم مهرماه سال جاری با رویکرد " توسعه و توانمندسازی شرکتهای پخش با هدف بهبود ساختار نظام توزیع " و با حضور مقامات ارشد کشوری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، معاونین محترم وزارتخانه های صنعت و معدن و بهداشت، کارآفرینان برتر مرتبط با صنعت پخش، مدیران و اساتید برجسته دانشگاه های داخلی و خارجی و همچنین حضور شرکت های داخلی و خارجی و به منظور ایجاد فضای بررسی و تحقیق درگلوگاه های اجرایی، فرصت ها و تهدیدها پیشروی صنعت و برنامه ریزی های لازمه جهت توسعه صنعت پخش در بازارهای داخلی و جهانی برگزار گردید که با استقبال و رضایت اکثریت شرکت کنندگان مواجه گردید .
مقالۀ ارتقاء عملکرد نوآورانه و فروش شرکت های پخش از طریق مدیریت دانش مشتری با مطالعۀ موردی شرکت به پخش به عنوان مجموعه مقالات برگزیده که از طرف شرکت به پخش ارسال گردیده بود، انتخاب گردید .
لینک مرتبط یا تصویر:
تاریخ ایجاد: 2017/01/14 11:24 ق.ظ