بهپخش با سابقه بیش از نیم قرن رهبری صنعت پخش کشور، به عنوان بزرگترین و قدیمیترین شرکت پخش محصولات غذایی، بهداشتی و دارویی توانسته است جایگاه ویژه ای را در عرصه ی توزیع، در خاورمیانه به دست آورد . بهپخش از سال 1381 با بیش از 3000 نفر پرسنل متخصص در کشورمشغول به فعالیت میباشد.
هاشمی بختیار سرپرست هلدینگ بهپخش با مدیران مراکز پخش این مجموعه دیدار کرد.
جمعه , ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۲۱:۰۰
۴۵۷
هاشمی بختیار در جمع مدیران مراکز فروش بهپخش مطرح کرد توزیع عادلانه و رعایت حقوق مصرفکنندگان اصلیترین رسالت هلدینگ بهپخش است.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ به پخش، فرشید هاشمی بختیارسرپرست هلدینگ بهپخش صبح روز سه شنبه، ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ با مدیران مراکز پخش این مجموعه دیدار کرد.
هاشمی بختیار در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه بازار فروش در صدر اقدامات این مجموعه قرار دارد، اظهار کرد: صنعت توزیع و پخش در کشور یکی از رسالتهای اصلی مجموعه بهپخش است که با استفاده از فناوریهای نوین و حضور مدیران با تجربه و لایق میتوانیم به مشکلات فائق آییم.
هاشمی بختیار با اشاره به نقش کلیدی صنعت پخش، درباره لزوم بررسی کارشناسی برای تأمین کالاهای اساسی مردم تأکید کرد و گفت: ارتقای کارآیی صنعت پخش بهعنوان حلقه واسط بین تولیدکننده و مصرفکننده، سهم مهمی را به خود اختصاص میدهد و از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سرپرست هلدینگ بهپخش، توجه به سفره مردم را از مأموریتهای اصلی مدیران پخش عنوان کرد و افزود: آنچه در شبکه توزیع کالا در این مجموعه دارای اهمیت است، انتقال کالاها با صرف کمترین هزینه و زمان و در نهایت رعایت بیشتر حقوق مصرفکنندگان است. وی همچنین شاخص های کلیدی دستورالعمل جدید پورسانت مدیران شعب و نیز هدف سه ماهه ابتدایی سال مالی ۲۰۲۳ را قرائت کرد.
هاشمی بختیار، یکی از راهبردهای اصلی برای رسیدن به اهداف عالیه هلدینگ بهپخش را شبکهسازی و ایجاد همکاری بین همکاران دانست و افزود: در چنین فضایی میتوان رقابتی ارزشمند را بوجود آورد. شبکهسازی میتواند هم در سطح منابع و هم در سطح ارتقای فرآیند فروش موثر باشد.
سرپرست هلدینگ بهپخش، رقابت در زمینه فروش بهویژه در سطح مراکز استانی را نمونه موفقی از تحولات در صنعت فروش برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت در میان مدیران فروش موجب افزایش بهرهوری و در نهایت سبب پیشرفت مجموعه بزرگ بهپخش خواهد شد.
شایان ذکر است سرپرست هلدینگ به پخش در انتهای جلسه به پای صحبت ها، انتقادات ،پیشنهادات و مشکلات مدیران شعب نشت و به آنها خاطر نشان کرد همانطور که شعب باید نیروی محرکه ی هلدینگ به پخش باشند، هلدینگ بهپخش نیز به تعهدات خود نسبت به شعب پایبند است و در راستای رفع مشکلات شعب تحت امر خود اقدامی عاجل به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/