سه شنبه , ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۸:۴۸
۵۲۰
روابط عمومی هلدینگ بهپخش، از ثبت رکورد فروش در این هلدینگ در سال مالی 2022 خبر داد.
به همین مناسبت، این واحد، گفتوگویی با مدیرعامل هلدینگ بهپخش ترتیب داد تا جزییات ثبت این موفقیت را تشریح کند.
مهندس لطفیپور، در جریان گفتوگوی خبری، ضمن اشاره به اهمیت نقش شرکتهای پخش و توزیع در زنجیرۀ تامین کشور گفت: «تحقق اهداف سازمانی و رشد و بالندگی در سازمان، مستلزم کار تیمی و برنامهریزی دقیق است.»
مدیرعامل هلدینگ بهپخش در بخش دیگری از صحبتهای خود از حمایتها و زحمات هیأت مدیره هلدینگهای توسعۀ ملی و توسعۀ صنایع بهشهر تشکر کرد و افزود: «ثبت رکورد فروش در ماه مهر و در بین شرکتهای مواد غذایی و شوینده اتفاق مبارکی است که بیشک همدلی و احساس مسئولیت یکایک کارکنان در راستای تحقق اهداف سازمانی آن را رقم زد.»
این مقام مسئول مهمترین دستاوردهای کار تیمی در ماه مهر 1401 نسبت به هشت ماه ابتدایی سال مالی 2022 را بدین شرح عنوان کرد: «45 درصد رشد فروش ریالی، 11 درصد فروش تعداد مشتری و بالاخره 76 درصد رشد متوسط فروش هر فروشنده که در جای خود بسیار ارزشمند و ستودنی است.»
مهندس لطفیپور در پاسخ به این پرسش که سیاست درون سازمانی بهپخش برای رسیدن به چنین دستاوری چه بوده گفت: «طی جلساتی که با واحدهای مختلف ستادی و اجرایی داشتیم تصمیم گرفتیم با در نظرگرفتن مؤلفههای «فروش برتر» و «همافزایی»، رکورد فروش در ماه مهر را در شرکت معظم به پخش ثبت نماییم.»
مدیرعامل هلدینگ بهپخش افزایش کارایی عملکرد فروشندگان و توجه ویژه به متوسط فروش را عاملی مهم در ادامۀ مسیر موفقیت دانست و افزود: «از آنجایی که امسال از سوی مقام معظم رهبری، سال تولید، دانشبنیان، اشتغالآفرین نامگذاری شده است سعی داریم تا آخر سال در راستای فعالیتهای دانشبنیانی خود به رتبۀ خوبی در حوزههای حملونقل، فروش و ویزیت آنلاین دست یابیم که البته برای رسیدن به چنین هدفی از طراحی اپلیکیشن و فرهنگسازی در بدنۀ اجرایی شرکت بهپخش استفاده خواهیم کرد.
در حوزۀ تحویل سریع کالا به مصرفکنندگان، استارتاپ "صرفه مارکت" و "بهپخش مارکت" برای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان محترم شرکت پخش توسعه داده شده و با هدف بهرهوری بیشتر در حوزۀ حملونقل کالا و افزایش سطح درآمد رانندگان، اپلیکیشنی در زمینه حمل و نقل جاده ای طراحی و اجرا خواهد شد.»
در پایان یادآور میشویم هلدینگ بهپخش، یکی از شرکتهای بزرگ در زنجیرۀ حمل و نقل و توزیع کالاست که در سال 1334 فعالیت خود را با هدف خدمترسانی به مشتریان آغاز کرد.